BookTalk #9 | Anticariatele mele favorite | BOOKS

18:00:00

Bună și bine te-am (re)găsit pe blog!
Dacă ați mai urmărit blog-ul știți că majoritatea cărților mi le cumpăr de pe anticariate, mai ales că anul acesta mi-am propus să citesc cât mai multe cărți clasice și le găsesc acolo la un preț foarte bun. Așa că astăzi o să vă povestesc despre site-urile cu cărți la mâna a doua, de unde am achiziționat cărți sau intenționez să o să fac în viitorul apropiat.

Acest anticariat mi-a cucerit inima din prima. L-am descoperit anul trecut, în timpul căutării mele disperate de cărți Harry Potter și de atunci, în fiecare zi intru să văd ce cărți au mai băgat pe site. Au cărți vechi, cărți noi, cărți clasice, cărți în engleză, enciclopedii, cărți pentru toată lumea. În plus mereu au fel de fel de oferte, cu transport gratuit, cu reduceri la fiecare carte așa că e bine să urmăriți site-ul pentru a prinde cea mai bună ofertă. La prima comandă am avut transport gratuit dacă aveam produse în valoare de 49 de lei (vă arăt ce am cumpărat aici: Huge book haul, dacă doriți să vedeți). Și cum v-am spus mai sus, sunt mereu în căutare de cărțile Harry Potter, așa că am găsit 3 dintre cele 7 pe acest anticariat, la un preț foarte bun și într-o stare aproape nouă.
Chiar merită să aruncați câte un ochi pe acolo și poate găsiți ceva ce vă place.

Nu am avut ocazia să cumpăr de aici, dar o să o fac în curând. Au mii de cărți, inclusiv cărți apărute mai curând și am o listă destul de lungă cu ce vreau să îmi cumpăr. În afară de cărți mai puteți găsi cărți poștale vechi, picturi, chiar și decorațiuni. Prețul transportului este de 8 lei prin Poștă sau 15 lei prin curierat. 

Acest site face parte din anticariatele de la care am comandat și de care m-am bucurat. Mi-am dat comandă la vreo 11 cărți, mai multe clasice sau mai vechi, și am plătit doar 60 de lei. În plus, transportul este gratuit la orice comandă de minim 60 de lei. Și vă spun doar atât: puteți cumpăra multe cărți de acești bani. Dacă doriți să achiziționați cărți clasice, ediții mai vechi, atunci acesta este locul potrivit. Mai multe detalii am scris în acest articol (Ce am cumpărat de la un anticariat | Anticariatul nou) și vă arăt și ce mi-am cumpărat. 

Acestea sunt anticariatele pe care le iubesc și pe care intru zilnic să văd ce au mai băgat în stoc. Din fericire, asta se întâmplă foarte des, deci mereu sunt cărți în wishlist-ul meu. Iar dacă aveți și alte anticariate care credeți că mi-ar plăcea, aș aprecia tare mult dacă mi le-ați împărtăși în comentarii. Sunt mereu în căutare de cărți, la un preț bun și avantajos. 
Kisses, G.

You Might Also Like

0 comentarii

Instagram