De ce ORICINE poate să poarte ORICE?!

19:44:00

Am vrut de mult, muuult timp să scriu acest articol și nu știu ce m-a oprit să o fac. Poate nu eram inspirată și nu știam să îmi aleg cuvintele, poate nici acum nu știu exact ce vreau să scriu, dar știam că nu există un bun moment, ci trebuie să fac asta acum. Trebuie să scriu ceea ce simt, ceea ce gândesc, fără a-mi păsa ce cred alții. Și dacă cuiva nu o să îi convină ce scriu, atunci poate să îmi zică, cu calm, și putem discuta pe această temă în particular. 

*un mic lucru ce vreau să vi-l zic: o să fie o serie de articole de acest gen, articole cu un mesaj și sper să vă placă și să continuați să citiți în continuare. 

Să trecem la subiect! De ce ORICINE poate să poarte ce vrea? 
De când sunt mică, încă de când am început să mă maturizez, încă de când au început să îmi crească sânii, să mă dezvolt, au existat comentarii pe tema îmbrăcămintei. 
”Cum ar trebuie să mă îmbrac acum că am sâni?”
”Ar trebui să îmi iau haine largi ca să îi ascundă?”
Dacă aveam puțin decolteu, băieții comentau, fetele comentau, toată lumea comenta. A trebuit să îmi iau haine până în gât ca să scap de comentarii, a trebuit ca vara să mor de cald pentru că nu voiam să mai aud ce au de zis alții în legătură cu corpul meu. 
Apoi am început să mă îngraș. Pubertatea e de vină, mereu am spus asta. Aveam o prietenă care mereu mă făcea să mă simt prost că arăt așa, că am sânii mai mari decât ea chiar dacă ea e cu câțiva ani mai mare decât mine. Aveam vreo 14 ani și eram criticată pentru felul în care arătam. Colegii de clasă mă făceau ”grasă”, îmi spuneau ”trebuie să slăbești” și lucrurile astea probabil o să le țin minte toată viața. Nu o să le uit, nu o să uit privirile persoanelor atunci când îmi luam un tricou cu mânecă scurtă, nu o să uit rudele care îmi spuneau că ”uite ce bine făcută e” sau persoanele care au țipat după mine ”nu tu, tu ești doar o grasă”.
Știu că aceste lucruri nu mi s-au întâmplat doar mie. Sunt milioane de femei care au trecut prin așa ceva, fete tinere care cred că dietele sunt singurele opțiuni pe a fi fericită, persoane care cred că să fii slab e cel mai bun lucru din lume și dacă reușești să slăbești vei fi fericit, toată lumea o să te aplaude și lucruri bune o să ți se întâmple. Recunosc, și eu credeam același lucru. 
Acum că am crescut, gândesc altfel, sunt mai înțeleaptă (sper), am ajuns să cred alte lucruri. Încă e greu să mă lupt cu monștrii din capul meu care îmi zic că trebuie să arăt într-un anumit fel pentru a fi fericită, încă aud cuvinte grele aruncate în stânga și în dreapta (chiar ieri, când tot ce făceam eram să merg cu rolele pentru a fi activă, am fost uimită să aud că un copil adolescent a comentat despre faptul că e o minune că fac sport), încă nu sunt sigură pe mine să port un tricou cu mânecă scurtă, dar știu că o să reușesc! O să pot să ies din casă într-o rochie (fără ciorapi) sau într-o fustă. Cine știe? Poate o să fiu destul de curajoasă să port un maieu. Tot ce știu cu siguranța e că sunt pe drumul cel bun!
M-am lungit cu povestea aceasta și poate am deviat de la subiect, însă totul a fost cu un scop. 
TREBUIE SĂ ÎNCEPEȚI SĂ NU VĂ MAI FIE FRICĂ SĂ PURTAȚI CE VREȚI!
Vrei să porți un tricou decoltat? Poartă-l! Vrei să porți o rochie? Și ce dacă ți se vede celulita? Toată lumea are, chiar și persoanele slabe. Vergeturi? Iubește-le! Eu asta încerc să fac și reușesc. Ai șolduri late? Shake them! Arăta-le lumii! Sunt frumoase și abia așteaptă să fie scoase la soare. 
Ideea e că orice ai purta o să existe cineva care o să comenteze, așa că de ce să nu te bucuri de viața asta frumoasă. Oricum ai arăta, orice număr ar arăta cântarul, dacă îți place ceva, dacă vrei să porți ceva, POARTĂ-L! La urma urmei nu te oprește nimeni. 
Iar pentru cei care comentează la greutatea altora, la felul cum se îmbracă, FUCK OFF! Chiar nu înțeleg cu ce deranjează pe cineva dacă o persoană grasă își ia un costum de baie și se duce la piscină sau plajă. Nu îți place ce vezi? Uită-te în cealaltă parte sau deschideți mintea și descoperă că nu toată lumea arată ca persoanele de la televizor sau cele din reviste. Citește o carte în loc să comentezi de ceilalți și lasă oamenii să se bucure de haine, de vară, de viață!

You Might Also Like

0 comentarii

Instagram