Pink Cut Crease // Spring \\ | BEAUTY

15:06:00

Bună și bine te-am (re)găsit pe blog!
Acum că a venit iarna înapoi, mă gândeam că cel mai bun makeup look să fie unul de primăvară. Unul care să readucă soarele și culoarea în muntele acesta de alb pe care îl văd de la geam. Am văzut, acum ceva timp, pe instagram, un video în care o tipă se machia atât de frumos și a creat o minunăție. Era primăvară pe pleoape! Așa am venit și eu cu această idee, inspirată de culori vii, mai ales de roz. Nu sunt o persoană care să se machieze cu roz, dar în ultimul timp am experimentat și cu alte culori, cu mai mult sclipici și mă gândeam să vă arăt și vouă. Că doar pentru asta am acest blog. Vă spun de pe acum că nu sunt profesionistă, nu folosesc produse scumpe etc., ci sunt doar o iubitoare de makeup, care dorește să se îmbunătățească în fiecare zi. Și voi o să veniți în această călătorie cu mine. 


Video-ul care m-a inspirat - Lucinda Graham:


Și acum o să vă arăt ce am făcut eu. Vă anunț că nu e nici măcar un sfert la fel de bun ca cel de sus.
Este mai simplu, poți să îl porți și ziua și noaptea, poți să încerci alte culori. Și mă jur, în realitate arată mai bine. Well, ce pot să fac? .. poate să îmi cumpăr o cameră foto.
Kisses, G. 

You Might Also Like

0 comentarii